.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اولین واکنش سردار افشار پس از برکناری

سردار علیرضا افشار معاون سیاسی سابق وزارت كشور در اولین واکنش خود پس از برکناری از سوی علی کردان، یكی از افتخارات خود را خدمت در دولت نهم عنوان كرد و گفت: خدمت به مردم در قالب دولت نهم در هر پستی كه باشد، افتخارآمیز است.

به گزارش خبرنگار شهاب‌نیوز، سردار افشار که هفته گذشته پس از چند روز اخبار ضد و نقیض از سمت خود عزل شد و علی کردان وزیر کشور او را به عنوان مشاور فرهنگی خود منصوب کرد ، روز جمعه در گفتگو با ایرنا، با اشاره به صدور حكم مشاور فرهنگی برای خود، گفت: گرچه حكم مشاور فرهنگی به طور موقتی صادر شده اما خدمت در هر پستی در دولت نهم افتخار است.

وی شرایط خدمت در دولت نهم را مشابه دوران دفاع مقدس دانست و گفت: در آن زمان نیز تفاوت نمی‌كرد افراد در كدام بخش فعالیت كنند، مهم خدمت بود كه اكنون نیز این امر صادق است.

افشار تاكید كرد: دشمن امروز شدیدتر از وران دفاع مقدس علیه نظام اسلامی ایران تلاش می‌كند، در حقیقت دشمن روش‌های دشمنی خود را تغییر داده است.

وی ابراز امیدواری كرد وزارت كشور در آینده با توانمندی و صلابت بیشتری به ایفای نقش حاكمیتی خود كه هماهنگ كردن سازمان‌ها و نهادها درحوزه‌ها ی امنیتی، سیاسی، اجتماعی و عمران شهری است، بپردازد.

سردار افشار در ادامه گفتگوی خود به تشریح عملكردش در معاونت سیاسی وزارت كشور پرداخت و از جمله گفت: نكته دیگری كه در مورد احزاب مد نظر قرار می‌گیرد این است كه اخلاق و ادبیات سیاسی بین شخصیت‌های سیاسی و احزاب باید اصلاح شود، آنها باید به مصالح نظام فكر كنند زیرا این حالت مچ گیری، تخریب و انتقاد خصمانه كه مقام معظم رهبری تاكید مكرر بر اصلاح آن داشته اند، خواست دشمن است و كشور را دچار آسیب می‌كند.

وی افزود: یكی دیگر از مواردی كه باید اصلاح شود این است كه مسوولین گروه‌ها و جریان‌های سیاسی به جای اینكه با گفت و گوی مستقیم و رودرو به طرح مسایل خود بپردازند، از طریق رسانه‌ها با یكدیگر صحبت می‌كنند كه این امر افكار عمومی را تحت الشعاع اختلافات آنها قرار می‌دهد و آرامش روانی جامعه را بر هم می‌زند.

معاون سابق سیاسی وزارت كشور در بخش دیگری از اظهارات خود با ابراز تاسف از فقدان بازتاب رسانه‌ای برخورداری اقلیت‌های دینی از حقوق اجتماعی و آزادی‌های دینی در كشور، تاكید كرد: همه ما می دانیم اقلیت‌های دینی در كشور ما از آزادی و حقوق اجتماعی نظیر بقیه مردم برخوردارند، اما به دلیل خصومت دشمنان و عملیات روانی آنها در تمامی بیانیه‌های حقوق بشر كشور ما را محكوم می‌كنند، این در حالی است كه با وجود جمعیت‌های محدود ‪ ۵‬نماینده اقلیت‌های دینی در مجلس شورای اسلامی كشورمان وجود دارد.

وی خاطرنشان كرد: به همین دلیل با كمك دستگاه‌های ذیربط طرحی تحت عنوان تور بین‌المللی حیات اجتماعی اقلیت‌های دینی در ایران در دست اجراست تا از واقعیت‌های موجود كشورمان با استقرار نمایشگاه‌هایی در این خصوص در كشورهای مختلف اطلاع رسانی صورت گیرد.

افشار در عین حال درباره گروه‌های بهایی گفت: این تشكل خود را به جای دین و مذهب جا می‌زند، و از این قضیه بر علیه كشور ما در بیانیه‌های حقوق بشر استفاده می‌شود كه نیاز به اطلاع رسانی دقیق در جامعه جهانی در این خصوص وجود دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.